wtorek, 13 sierpnia 2013

Moje włosy

Dzisiaj pragnę pokazać światu moje włosy :) Co jakiś czas robiłam im zdjęcia, trzy z nich wstawiam.


Pierwsze zdjęcie robiłam na początku stycznia tego roku. Zdjęcie jest bez lampy, ale widać ich strukturę, są zniszczone, dziwnie się wykręcają, puszą się i są niesforne.



Następne zdjęcie jest z marca, widać, że już trochę lepiej się układają, musiałam je też regularnie podcinać.


 Ostatnie zdjęcie, które wstawiam, robiłam wczoraj :) Ogólnie jestem zadowolona z kondycji włosów, chciałabym, aby były dłuższe. Jedyne co mi przeszkadza, to wykręcanie się końcówek, które zresztą będę musiała niedługo podciąć. 


Mam słaby aparat, więc wszystkie zdjęcia robię z lampą, bo bez lampy trudno o ostrość, szczególnie w domu :) Zbieram się, aby zrobić zdjęcie włosów w świetle dziennym na zewnątrz. 
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Piekne ;) masz sliczny kolor wloskow a na ostatnim zdjeciu wygladaja cudnie :) wiele z dlugosci do moich ci nie brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj brakuje, brakuje, muszę je w niedługim czasie podciąć, bo już dawno nie skracałam końcówek :) Dziekuję! ;*

      Usuń
  2. No dokładnie o tym mówię, jakby miały włosy wypaść! Ugh...
    A dziękuję :3

    OdpowiedzUsuń