poniedziałek, 10 lutego 2014

:)

Witam wszystkich! Czy do waszych okien też tak pięknie wpada słoneczko? Osobiście dla mnie mogłaby być już wiosna ;)
Trochę mnie tu nie było, miałam bardzo ciężką sesję, masę projektów do zrobienia, potem nauka na egzaminy, czekam jeszcze na jeden wynik, ale jak narazie wszystko jakoś mi idzie ;) Mam nadzieję, że 6 semestr będzie już trochę luźniejszy, 5 to była droga przez mękę, ciągle tyle do roboty, jestem mega zmęczona.

Moja pielęgnacja bardzo się ograniczyła przez ten czas, zapominałam o olejowaniu włosów, wszystko na szybko. Teraz staram się nadrabiać zaległości, ale nie jest łatwo, bo skóra bardzo mi się przesuszyła a włosy jakoś nie chcą się układać. Może to wina tego, że przez brak czasu często je suszyłam suszarką gorącym strumieniem. Byłam również ściąć końcówki i pierwszy raz zdarzyło mi się u mojej fryzjerki, że obcięła mi za dużo :(

Ostatnio moim number one jest puder z Babydream ;)

vs 


Używam tego pudru zamiast suchego szamponu. Dla moich przetłuszczających się włosów to jedyny ratunek, by na drugi dzień po myciu wyglądały one znośnie i dało się je chociaż związać. Muszę przyznać, że ten puder lepiej się spisuje niż suchy szampon. Do tej pory używałam suchego szamponu z Isany, ale za bardzo wybielał moje włosy i ciężej było się go pozbyć, jeśli użyłam za dużo produktu. Poza tym był mało wydajny, jak narazie jeszcze nie skończyłam pudru a już mam go o wiele dłużej niż suchy szampon z Isany, w dodatku puder jest tańszy.
Swoją drogą, jak byłam w Rossmannie kupić ten puder to od razu kupiłam szampon dla dzieci i olejek dla mam, oczywiście do włosów. Nieświadoma pani przy kasie zapytała, czy mam kartę Rossnę :D Spojrzałam na nią w taki sposób, że już nic więcej nie powiedziała ;)


Oto mój makijaż i paznokcie z Sylwestra:
Jestem zadowolona z grzywki, ostatnio jakoś szczególnie dużo urosła :)

Następne zdjęcia są z paru dni temu, kiedy umyśliło mi się pomalować cieniem (co zdarza mi się rzadko, co pewnie widać w wykonaniu, ale od czegoś trzeba zacząć, prawda? ;)) bardzo delikatnie aby tylko podkreślić oczy + zdjęcie z innego dnia mojej kreski, próbowałam zrobić trochę dłuższą niż zwykle i w sumie byłam zadowolona ;)



Serdecznie wszystkich pozdrawiam ;*

8 komentarzy:

  1. wygladasz przecudnie w sylwestrowej wersji! ach ze tez nie pomyslalam o tym, zeby uzyc pudru dla dzieci zamiast suchego szamponu, musze wyprobowac, bo suchy szampon idzie u mnie tonami co drugi dzien... Pisalas u mnie, ze mama Twojego chlopaka jast taka oszczedna, to tak jak moja tesciowa, az do przesady... czesto kupuje bardzo tanie rzeczy, buty tez ;) ze po zalozeniu 2 razy sa podarte. Przesadne oszczedzanie nie ma sensu. Pisz czesciej, pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, skądś takie zachowania u ludzi się biorą i mimo, że czasem zdają sobie sprawę że jest to bezsensu to i tak ciężko im się zmienić.
      Dziękuję za miłe słowa ;*

      Usuń
  2. Pięknie wyglądałaś w sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki Tobie kupilam puder dla dzieci zamiast suchego szamponu. Swietny pomysl i na pewno duzo bardziej wydajny , dzieki! xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ze komuś pomogłam :) U mnie sprawdza się rewelacyjnie ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Myślałam nad tym pudrem dla dzieci, bo w końcu jestem blondynką więc powinno się to sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń