środa, 25 września 2013

Paznokcie i makijaż :)

Dzisiaj przyszedł do mnie wyczekiwany list z sondą do zdobienia paznokci, cyrkoniami i brokatami. Od razu zabrałam się za malowanie, pierwszy raz nakładałam sobie cyrkonie na paznokcie, także wybaczcie mi nieprofesjonalizm :) Zastanawiam się tylko, ile wytrzymają na paznokciach... Oto zdjęcie:


A niżej moja sonda, strasznie spodobała mi się na zdjęciu na aukcji a na żywo wygląda jeszcze lepiej! :)



Cyrkonie nie są zapewne najlepszej jakości, Swarovski to to nie jest :P Nie wiem też, czy zapał mi nie minie :) Aukcja dotyczyła dwunastu pudełeczek, po 100 cyrkonii w każdym, co daje 1200 cyrkonii! Za wszystkie zapłaciłam niecałe 10 złotych :)



Jestem baaardzo zadowolona z zakupu :) Nabiorę wprawy, poszukam inspiracji i wierzę, że będę miała malownicze paznokcie :)

Wczoraj umyśliło mi się odgrzebać moje cienie, zwykle rzadko ich używam, jak mam czas to akurat siedzę cały dzień w domu, a jak wychodzę to zwykle mam 5 minut na pomalowanie się :)



Na drugim zdjęciu widać, ile urosły mi włosy z grzywki. Jeszcze rok temu - bo dokładnie we wrześniu 2012 zaczęłam ją zapuszczać - miałam grzywkę ściętą na prosto. Przez cały ten rok nie była ani raz podcinana. Dodatkowo, po każdym myciu włosów, czyli co dwa dni, traktuję ją prostownicą, bo niesamowicie się wywijają końce, na drugi dzień włosy związuje, więc mi już nie przeszkadza :)
Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Ale jestes pieeekna!!! te oczy! wlosy!!! wielkie WOW!!! manicure wyszedl Ci swietnie! ja nawet nie podjelabym sie proby zrobienia takiego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo dziękuję za miłe słowa ;* Co do manicure'u - trochę powyjeżdżałam, ale zdjęcie wybrałam takie, żeby było widać jak najmniej niedociągnięć :D Nie jest taki trudny :)

      Usuń
  2. Zgadzam się z poprzedniczką ! Jesteś piękna jak laleczka - jasna karnacja, piękne błękitne oczka i te cudowne, długie perłowe włosy ! Ja mam całkiem inny typ urody niestety..ale Twoja uroda jest wg mnie idealna ( o ile uroda może być idealna.. no ale wiadomo o co chodzi :D ) piękniocha i koniec ! :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jesteście kochane ;* Haha, idealna :D Wiesz, nikt nie docenia tego, co ma :) czytając was okazuje się, że ja też nie doceniam :)

      Usuń
  3. Zakochałam się w Twoich włosach, więc obserwuję bo chcę je często widywać!!! :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpieszczacie mnie, dziewczyny! Dziękuję ;*

      Usuń
  4. Piękny kolor włosów, niestety do mnie nie pasuje, a szkoda ! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście sporo Ci urosły. I świetny kolor. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku spodziewałam się większych efektów, ale niestety jestem świadoma ile włosy rosną miesięcznie, więc myślę, że urosły dość sporo :) Dziękuje ;)

      Usuń
  6. Hi there! I'd like to invite you to my blog about cooking, baking, fashion, my daily diary, beauty and lots of next things...especially Greek insights Andie xoxox

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń